אודותchevron-bottom

אודות

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
איכות המיםchevron-bottom

איכות
המים

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
צריכת מים ותעריפיםchevron-bottom

צריכת מים
ותעריפים

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
חשבונות ותשלומיםchevron-bottom

חשבונות
ותשלומים

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
הנדסהchevron-bottom

הנדסה
ותחזוקה

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
דרושים ומכרזיםchevron-bottom

דרושים
ומכרזים

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
דוחותchevron-bottom

דוחות

מי רעננה גם בוואטסאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

mei-raanana-imgצ'אט עם נציג
שירות לקוחות
mei-raanana-img

בהתאם לכללים חדשים שפורסמו במהלך השנה (כללי תאגיד המים (אמות מידה והוראות בעניין הרמה, הטיב והאיכות של השירותים שעל חברה לתת לצרכניה)) נקבע כי צרכן רשאי לדרוש מחברה לערוך בירור של חיוב בעד צריכת מים בתקופת חיוב כלשהי וזאת לא יאוחר משלושים ימים מהמועד האחרון שנקבע לתשלום החשבון התקופתי המתייחס לתקופת החיוב וזאת אם סבר שהחשבון התקופתי שגוי.

להלן שלבי ברור הפנייה כפי שהגדיר המחוקק:

1. על התושב להפנות בקשה לעריכת בירור לפי נוסח שהוגדר בכללים (מצ"ב).

2. קיבלה חברה בקשה לעריכת בירור, עליה לערוך מספר בדיקות ואימותים בהתאם לרשום במחשבי החברה לרבות תאריך התקנת המד, האם בוצעה קריאה/הערכה וכו'.

3. על החברה להודיע לצרכן בכתב, בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה לעריכת בירור, על תוצאות הבירור שערכה והפעולות שנקטה בעקבותיו.

4. רשאי צרכן לדרוש מחברה, בתוך 21 ימים ממועד קבלת הודעה על תוצאות הבירור ובכפוף לתשלום אגרה בעד עריכת בדיקות נוספות (עבור מד מים דירתי שכיח "3/4 – 156.67 ₪ ועבור מד הגדול מ "3/4 – 424.7 ₪), לבצע בדיקות נוספת (מדובר בבדיקות בשטח לרבות בדיקה להצלבה, איכות התקנת מד המים, ועוד).

5. בהתאם לכללים הללו על החברה להודיע לצרכן בכתב, בתוך 21 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה לעריכת בירור נוסף ותשלום האגרה, על תוצאות הבדיקות (בשטח) שערכה והפעולות שנקטה בעקבותיו וכן את זכותו של המבקש לערער על ממצאי הבדיקות בפני רשות המים.

הכללים מגדירים את המקרים בהם תוחזר למבקש אגרת הבדיקות הנוספות (עקרונית בכל מקרה בו תאגיד המים אחראי לקריאה החריגה).

לנוחיותכם מצ"ב טופס בקשה לעריכת בירור של חיוב בעד צריכת מים

את טופס הבקשה והמסמכים הנלווים יש לשלוח ל"מי רעננה בע"מ" באחת מן הדרכים הבאות:

בכתובת הדואר האלקטרוני   water@mei-raanana.co.il ,

בכתובת דואר: ת.ד. 99 רעננה 43100,

בפקס מספר 072-2772770 ,

מכון 23

כפר נחמן פרטים נוספים mei-raanana-img

אנחנו פה בשבילכם

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

מי רעננה גם בוואצאפ

חשוב לנו לאפשר לכם את כל הדרכים והערוצים להיות עמנו בקשר, בכל רגע, בדרך הנוחה לכם

לצ'אט עם נציג

אולי יעניין אותך

mei-raanana-img
דברו איתנו