בלי פאניקה!
תושבים יקרים, ריכזנו עבורכם הנחיות למוכנות לשעת חירום לבניין שבו אתם גרים ולכל משק בית ברעננה.
אנחנו מזמינים אתכם לעבור על הפוסט וליישם את מה שנמצא באחריותכם, וכמובן לתזכר את ועד הבית או החברה שמנהלת את הבניין שלכם בנוגע לתחומי אחריותם לשעת חירום.
מה באחריות ועד הבית וחברת האחזקה של הבניין?
✅ בבניינים רבי-קומות יש לוודא את תקינות הגנרטור בבניין, אשר מגבה את החשמל הדרוש להפעלת משאבות המים מהמאגרים בבניין ומאפשר אספקת מים לכל דיירי הבניין, גם בעת הפסקת חשמל.
✅ בדיקת מלאי סולר איכותי וזמין לשימוש לגנרטורים לשעת חירום.
✅ לבדוק את אטימות המאגר ולוודא שהוא אכן מתוחזק מעת לעת בהתאם להנחיות והתקנים המומלצים.
✅ לנקות ולחטא את המאגר בבניין אחת לשנה לפחות, אם זה לא קרה לאחרונה אנחנו ממליצים לעשות זאת עכשיו.
הנחיות לשעת חירום לתושבים:
✅ ע"פ המלצת רשות המים: יש להחזיק מלאי של מים לשתייה בבית, בכמות של 4 ליטר לנפש ליממה, למשך שלוש יממות, כלומר – 12 ליטר מים לאדם.
✅ במידה ונעשה שימוש במי ברז לשעת חירום, יש להחליפם אחת לחודש. יש לאחסן את המים בכלים סגורים ונקיים, ובמקום מוצל וקריר.
✅ מים מינרלים: יש להחליף לפי תאריך התפוגה.
✅ לצרכי היגיינה: מומלץ לשמור מלאי של מגבונים לחים, נוזל אנטי בקטריאלי ושקיות
לאיסוף אשפה.
✅ יש להצטייד במלאי מזון שאינו דורש קירור, כדוגמת קופסאות שימורים.
✅ כדאי להכין את האמצעים הבאים שאינם מבוססים על אספקת חשמל: רדיו שמבוסס על סוללות, פנסים ואמצעי תאורה הפועלים על סוללות ומטענים ניידים.
✅ תרופות וערכת עזרה ראשונה.
מי רעננה כאן לשירותכם: אנחנו כאן כדי לספק לכם שירותי מים וביוב בכל שלב. אנחנו מבקשים מכם להישמע להנחיות. כאן עבורכם לכל פנייה או שאלה. יחד ננצח 💙🇮🇱
אתר בהרצה
שמחים לבשר שעלינו עם אתר חדש! האתר נמצא בתקופת הרצה, ייתכן ותיתקלו בכמה אי-דיוקים או בעיות קטנות. אנחנו עובדים על שיפור מתמיד של החוויה שלכם.